niedziela, 24 listopada 2013

Kosmetyki za małe pieniądze!

Witam Was!!

Przychodzę tu do Was tak na chwilę, tak na szybko:))
Ostatnio zastanawiałam się nad kosmetykami "z niższych półek", głównie chodzi o produkty za niewielkie pieniądze. Czy jakość tańszych tak bardzo odbiega od tych kosmetyków o wiele droższych, czy tak naprawdę chodzi o markę, popularność, reklamę, czy też bycie na topie, że sięgamy po droższe? Zapewne to temat do dyskusji...

W mojej kosmetyczce znajdują się różne kosmetyki i droższe i tańsze. Czasem nawet zdarza się, że kosmetyk za grube pieniądze, tak naprawdę nie spełnił moich oczekiwań, za to ten tańszy produkt był rewelacyjny. Moja cera jest bardzo wymagająca i żeby trafić na konkretny kosmetyk, który sprawi, że makijaż będzie idealny, muszę się wiele natrudzić żeby go znaleźć. To jest taka ruletka... będzie odpowiadał mojej buzi albo nie będzie...

 Dzięki Waszym blogom i recenzją kosmetyków, miej więcej mogę dopasować kosmetyk, ale nie zawsze się to udaje. Każda z nas ma przecież inna cerę, inne potrzeby.

Jestem jak najbardziej za niedrogimi kosmetykami. Wybieram takie, które będą mogły sprostać wymaganiom mojej cery. Oczywiście przed kupnem zapoznaję się z opisem, składem jaki widnieje na opakowaniu. Nigdy nie biorę nic w ciemno, bo żyjemy w takich czasach, że wszystko jest możliwe ...;)

A jak Wy odnosicie się do niedrogich produktów, kosmetyków?
Warto kupować, czy nie? 
Chętnie poczytam Waszą opinie na ten temat.

Pozdrawiam Was gorąco!!!
 Już niedługo posty o konkretnych (tańszych) kosmetykach:)
Buziole!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarz :)