piątek, 27 grudnia 2013

Cienie do powiek P2.

Hej!

Dzisiaj post o kolekcji cieni mojej ulubionej, niemieckiej firmy P2. Urzekła mnie różnorodność i paleta barw jaką daje nam ta firma. Kosmetyki są dobrej jakości, ale niestety mało osiągalne. W mojej kosmetyczce znajdują się różne kosmetyki P2. Większość została już zużyta, ale niedługo wybieram się do Niemiec to na pewno znajdę czas by pobuszować w drogeriach i uzupełnić braki.
Może znajdę coś nowego by móc przetestować i wam pokazać;) Zobaczymy!;) 

A teraz wracamy do cieni. Posiadam cienie matowe, z drobinkami, satynowe i perłowe. Niestety moje zapasy się już kończą, dlatego kolorystyka jest troszeczkę ograniczona. 


Cienie nie osypują się, najlepiej używać bazy na powieki przed nałożeniem cienia, pięknie podbija kolorek, ale również zapobiegnie rolowaniu się cienia w załamaniach powieki. Nie uczula, ładnie się rozprowadza na powiece, cienie są twarde i się nie kruszą w pudełeczku. Są dość mocno na pigmentowane.

Pearl dream - cienie perłowe



Cienie są pojedyncze i podwójne ( ogólnie dostępne są też tricolor i mozaika), zamknięte w plastikowym pojemniku. Minusikiem jest to, że pudełeczko jest bardzo delikatne i szybko się lamie:/ Widać to na zdjęciu poniżej.

 

Matt - cienie matowe




Cienie satynowe i matowe



P2 skradło mi serce ;) 
Już nie mogę się doczekać wyjazdu i zakupów!
Postaram się coś zmalować z P2;)
Pozdrawiam!!!
Papaaa:*

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. moje ulubione:) w Niemczech "za grosze", a w Polsce jak widziałam na serwisie aukcyjnym to ok 15 zł ... ehh

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarz :)